Vlada je 5.2.2015 sprejela Akcijski načrt za uvedbo davčnih blagajn v Sloveniji. Skrajni rok uvedbe je 1.1.2016, kot je bilo določeno v programu dela vlade. Po zapisih na spletni strani ministrstva za finance naj bi se prehodno obdobje pričelo s 1.12.2015
Vlada je sprejela, da bo kopirala Hrvaški sistem davčnih blagajn, kar pomeni, da se bo vsak izdani račun, pred izpisom na tiskalnik, najprej posredoval na davčni urad. Če bo račun uspešno prejet, bo informacijski sistem davčnega organa zgeneriral unikatno kodo, katera natisnjena na izdanem računu. Izpis kode na računu, bo pomenil (če programska oprema deluje v skladu z zakonodajo), da je davčni urad prejel podatek o izdanem računu. Če je podatek o izdanem računu dejansko bil posredovan na davčni urad, bo mogoče preveriti tudi prek mobilne aplikacije ali spletne strani, ki naj bi bila vzpostavljena do pričetka izvajanja tega zakona.
Programska oprema eKlik bo pravočasno pripravljena za prehod na nov sistem. Delo nam bo olajšalo tudi dejstvo, da je naša programska oprema že pred 1 letom bila pripravljena za hrvaški trg.
Vse imetnike programske opreme eKlik pozivamo, da preverijo ali je njihova programska oprema še v 12 mesečnem garancijskem obdobju oz. imajo sklenjeno Osveževalno pogodbo. Pogoj, da boste upravičeni do brezplačne nadgradnje so seveda tudi poravnane obveznosti. S sklenitvijo Osveževalne pogodbe imate zagotovljeno doživljensko pravico do brezplačnih nadgradenj in vzdrževanja vrednosti vaše licence.
Skratka. Če ste uporabnik programskih rešitev eKlik vas prehod na "pravo" davčno blagajno ni potrebno skrbeti, če s svojim programomza izdajanje računov niste zadovoljni, pa vas vabimo na preizkus brezplačne 30 dnevne DEMO verzije. Zagotavljamo programe za športne centre, kozmetične salone, frizerje, trgovine, lokale, bare, gostilne, nočne klube, društva, itd.
Preberite si tudi članek, kjer smo zbrali nekaj dejstev zakaj je potrebna sklenitev Osveževalne pogodbe