V zobni ordinaciji Modri zob so se odločili, da svoje delo poenostavijo z nadgradnjo sistema za naročanje strank in montažo kontrole pristopa. Vzporedno so uvedli še člansko kartico oz. obesek za ključe, ki vsebuje brezkontaktni RFiD čip. Članska kartica in obesek sta potiskana z logotipom in podatki podjetja in služita kot reklama in medij za uporabo kontrole pristopa.
Do ordinacije vodijo dvojna vrata, prva so vhodna v stavbo, katera uporabljajo tudi stanovalci objekta in vodijo do hodnika v katerem se nahajajo druga vrata prek katerih se vstopi v ordinacijo. Na vhodnih vratih je tudi video-domofon, katerega so do sedaj uporabljali obiskovalci zobne ordinacije. Ob obisku zobne ordinacije so najprej pozvonili na vhodnih vratih. Asistent ali zobozdravnik je moral na notranji enoti pritisniti gumb s katerim je pacientu omogočil vstop na vhodnih vratih. Ker so pred vstopom v ordinacijo še ena vrata so ta postopek morali ponoviti še enkrat, kar je za zaposlene v ordinaciji predstavljalo nepotrebno delo predvsem pa je motilo koncentracijo zobozdravnika med obravnavanjem pacientov.
Ker ordinacija že ima vpeljan sistem naročanja, prek katerega vsakega pacienta vpišejo v računalnik z datumom in uro obiska, nadgradnja sistema s kontrolo pristopa ni bila zelo obsežna. Iz tega vidika zaposleni niso potrebovali dodatnega izobraževanja. Po novem sistemu vsak pacient prejme svojo brezkontaktno RFiD kartico ali obesek (kar mu je ljubše). Prek brezkontaktnega čitalnika številko kartice preberejo v informacijski sistem in jo povežejo s profilom pacienta v programu. Ko pacienta naročijo na pregled se v sistem samodejno zabeleži identifikacijska številka pacienta, ter datum in ura obiska. To povsem zadostuje, da bo brezkontaktni medij v terminu pregleda brez posredovanja zaposlenih odpiral vhodna vrata in vrata ordinacije. Ker gre za OnLine sistem lahko prek nastavitve v programu sami definirajo koliko minut pred naročenim terminom lahko medij odpira vrata pred katerimi so nameščeni brezkontaktni čitalci RFiD medijev.