Uporabniki programske opreme, ki ste že poslovali ob uvedbi davčnih blagajn konec leta 2015 boste morali oddati zahtevek za nov certifikat. Svetujemo, da nov certifikat naročite še danes in se izognete nepotrebnim izpadom delovanja davčne blagajne.

Za delovanje davčne blagajne mora elektronska naprava vsebovati davčni certifikat prek katerega poteka varna komunikacija s strežniki za davčno potrjevanje računov. Ker mora biti veljavnost certifikata omejena, to pripelje do potrebe po posodabljanju certifikata po določenem obdobju. V primeru davčnih blagajn je ta veljavnost 5 let. Slovenija je na davčne blagajne prešla s 1.1.2016 Testno se je lahko na davčno blagajno prešlo že z Novembrom 2015, tako da so bili nekateri certifikati izdani že nekoliko prej. To pa pomeni, da bodo tudi potekli že pred letom 2021.

Če se vaša verzija programa eKlik redno posodablja, vas bo program 1 mesec pred potekom certifikata, pričel opozarjati, da bo veljavnost potekla.

Postopek za naročilo novega certifikata ostaja enak kot je bil do sedaj. Na spletni strani FURS-a so objavljena podrobna navodila za naročilo certifikata



DODATNO NAVODILO


Svetujemo, da certifikat naročite, vendar ga ne prevzemate s spletne strani. Ko boste od FURS-a prejeli obvestilo, da je certifikat pripravljen, nam sporočilo posredujte na info@1klik.si ali na pomoc@1klik.si
Certifikat bomo prevzeli mi in vas nato kontaktirali, da nam omogočite dostop do blagajne. Obenem vam bomo naredili še posodobitev programa eKlik.