MARKETING - kako obdržati kupce

Program eKlik je obogaten s funkcijo vrednostnih bonov, ki lahko v navezi z modulom Vrednostni boni, postane močno marketinško orodje. Za avtomatizmom lahko neaktivnim strankam samodejno pošljemo SMS s kodo za Vrednostni bon ali s kodo za popust

Zadnja verzija programa eKlik, vključuje funkcijo Vrednostni bon. Gre za orodje, s katerim lahko enostavno upravljamo z Vrednostnimi boni in spremljamo njihovo izdajo in koriščenje. Stranke lahko kupijo Vrednostne bone poljubne vrednosti, znesek pa lahko med drugim "naložimo" tudi na darilne PVC kartice, katere nudimo v podjetju 1 Klik d.o.o. Kartice so vnaprej oštevilčene, stranka pa lahko kartico uporabi večkrat. Ne samo, da lahko naloženo vrednost koristi sukcesijsko, ampak lahko na obstoječo kartico ponovno naloži vrednost.

V kombinaciji z modulom za pošiljanje SMS sporočil, lahko Vrednostne bone izkoristimo tudi za privabljanje starih kupcev (članov). Na podlagi vnaprej definiranih pogojev (s strani naročnika), lahko pripravimo avtomatizem, ki brez posega uporabnika, dnevno preverja določene kriterije. Naj navedemo samo enega od možnih scenarijev:

Naročnik se odloči, da želi vsem strankam, ki niso obiskale trgovine ali centra že več kot 1 mesec, poslati SMS s kodo vrednostnega bona za 10,00 EUR. Seveda je lahko vrednost poljubna. Da ne bodo bona prejeli vsi povprek, želi omejiti SMS samo na stranke, ki so v zadnjem letu zapravile vsaj 100,00 EUR. Za stranko pripravimo skripto, ki dnevno preveri aktivnost in nakupe strank. Stranke, ki ustrezajo pogojem, vpiše v seznam, zgenerira številke bonov in ustrezna SMS sporočila. Prek vmesnika sporočila posreduje na mobilne številke kupcev.
Predpostavljajmo, da takšno obvestilo dobi Jerca Novak. Jerca vsa navdušena, že naslednji dan obišče center (trgovino). Na recepciji pove, da je prejela SMS sporočilo s kodo za 10,00 EUR Odloči se da bo kupila mesečno karto. Receptor odpre njen profil in pripravi račun, ki znaša 54,00 EUR. V oknu za izbiro načina plačila, najprej izbere opcijo 'Vrednostni bon'. Receptorju se odpre okno za vnos št. vrednostnega bona. Jerca pogleda SMS in receptorju pove št., ki jo je prejela. Ker koda obstaja in še ni bila izkoriščena, receptorju izpiše, da ima Jerca 'Vrednostni bon' za 10,00 EUR. Bon se doda kot način plačila. Receptor mora sedaj izbrati še način plačila, s katerim bo Jerca plačala razliko zneska. Izbere GOTOVINO in zaključi račun.

Funkcija je na voljo vsem uporabnikom nove verzije programa eKlik, ki imajo sklenjeno pogodbo za SMS sporočila.

Navodila za uporabo modula 'Vrednostni bon' so na naslovu: Sistem za vodenje vrednostnih bonov


Galerija slik

 
Povezane novice
Ni povezanih novic