Uporaba funkcije za status članov oz. strank kot so npr. študent, upokojenec, družinski član, itd.

V eChecku v meniju Šifrant -> Stranke v podmeniju odpremo 'Statusi'. V šifrant Statusov lahko vpišemo 'Naziv' statusa npr. 'UPOKOJENEC' in 'POPUST', ki pripada vpisanemu statusu. Dodamo lahko neomejeno število statusov. Vnos zaključimo s klikom na gumb 'Izhod'.

V recepciji sedaj odpremo šifrant strank prek gumba 'Stranke' na desni strani zgoraj ali prek menija 'Šifrant' -> 'Stranke' -> 'Stranke'. Na zavihku 'Osnovni podatki' najdete na desni strani zgoraj, spustni meni 'Status'. Stranki lahko pripnete le en status npr. v našem primeru 'UPOKOJENEC'. Če ima stranka nastavljen status, bo program pri vsaki stranki v blagajni izpisal status in popust, ki pripada temu statusu. Popust je obarvan z rdečo barvo, tako da zaposleni težko spregleda, da ga program opozarja na status stranke (člana).

Program sicer nudi tudi opcijo samodejnega dodajanja popusta v blagajni, vendar nima opcije, da bi izbirali na katere artikle (karte), lahko dodaja popust, tako da je v večini primerov izključena.
Dokumenti