1 Klik d.o.o. FAQ - pogosta vprašanja
eKLIK
16.1.2018 - Možnost plačila letne karte na 12 obrokov prek funkcije Odložena plačila
5.1.2018 - Kako lahko pošljem SMS vsem članom
4.1.2018 - Vnos začetnega stanja v blagajniškem dnevniku - prenos salda iz starega leta na novo leto
28.12.2017 - Prenos zaloge ob novem letu
13.12.2017 - Vnos rezervacij za vodene vadbe
27.10.2017 - Vnos nove pogodbe za SEPA direktno bremenitev (trajnik)
26.10.2017 - Kako izstavim dobropis za račun izstavljen v POS blagajni
25.10.2017 - Vnos in urejanje kart
25.7.2017 - Vnos povratnice
27.6.2017 - Kje vidim zalogo trgovskih ali gostinskih artiklov
12.6.2017 - Kje izpišem podatke za računovodstvo
18.4.2017 - Splošni pogoji za nakup in uporabo programske opreme eKlik
14.4.2017 - Artikla ali storitve ne bo več v ponudbi. Ga lahko izbrišem iz šifranta
5.4.2017 - Ali program eKlik omogoča obročno plačilo računa
21.3.2017 - Kako nastavim karto, da se njena veljavnost ne prične z nakupom ampak s prvim vstopom
23.2.2017 - Blagajniški dnevnik - dodajanje dvigov in pologov ter izpis poročila
15.2.2017 - Urejanje delovnih nalog v šifrantu zaposlenih, uslužbencev
21.12.2016 - Kje preverim v kateri skupini pravic je posamezen zaposleni (uslužbenec)
20.12.2016 - Kako vnesem karto za solarij, ki je vezana na EURE ali MINUTE
19.12.2016 - Kako naj se lotim iskanja napake v zalogi za artikel XY
15.12.2016 - Kje lahko naredim Odpis blaga
13.12.2016 - Ali je možno pohitriti izstavljanje računov, če sprejemamo samo gotovino
7.12.2016 - Otvoritev in zaključek blagajne
2.12.2016 - Ali lahko program eKlik deluje kot sistema SPAR in E.Leclerc, kjer kupec ob nakupu za določeno vrednost prejme vrednostni bon
29.11.2016 - Kako v POS blagajni izstavimo račun na podjetje oz. podjetju izdamo blago/storitev na Dobavnico
29.11.2016 - Prodaja fizični osebi na dobavnico
28.11.2016 - Sprememba pri zaključevanju blagajne v zadnji verziji programa eKlik
23.11.2016 - Kako prek XML datoteke, ki sem jo izvozil iz banke poknjižim SEPA direktne bremenitve
14.11.2016 - Kako lahko pogledam katere stranke so kupile določeno storitev (karto)
11.11.2016 - Ali lahko v programu sam opravim spremembo lastnih (svojih) podatkov podjetja in poslovne enot, ki se izpisujejo na računih in ostalih dokumentih
10.11.2016 - Ali lahko izpišem stranke, ki že 2 meseca oz. poljubno obdobje nimajo veljavne karte
10.11.2016 - Kako lahko pogledam račune posamezne stranke ali podjetja
25.10.2016 - Interna poraba artiklov za zaposlene
20.10.2016 - Prodaja prek odloženega plačila
13.10.2016 - Ali lahko izstavim eRačun iz programa eKlik
5.10.2016 - Ali lahko člana odjavim po številki ključka omarice
29.9.2016 - Kje lahko naredim izvoz XML za računovodstvo
28.9.2016 - Stornacija ali izdelava dobropisa iz A4 računa
28.9.2016 - Naknadno knjiženje računov, ki niso bili uspešno knjiženi prek direktne bremenitve (trajnika)
26.9.2016 - Kako lahko najdem račun izstavljen v določenem obdobju v določenem znesku
26.9.2016 - Program eKlik se ne zažene - kako preverimo delovanje SQL strežnika
26.9.2016 - Prodaja konsignacijskih artiklov - od dobavitelja dobimo artikle na konsignacijo
23.9.2016 - Vnos prevzema
6.9.2016 - Vnos vodenih vadb
2.9.2016 - Kako lahko nastavim, da karta prične veljati na določen dan v mesecu
1.9.2016 - Sistem vodenja dobroimetij
31.8.2016 - Vnos računa A4
30.8.2016 - Dodajanje članarine v šifrantu strank (članov)
30.8.2016 - Vnos ponudbe
23.8.2016 - Dodajanje novega uslužbenca, zaposlenega v program eKlik
10.8.2016 - Zamrznitev karte
9.8.2016 - Sistem vodenja dobavnic in kreiranje zbirnega računa
26.7.2016 - Izdelava popisa - inventura blaga
28.6.2016 - Ali lahko poročila (izpise) shranim v PDF in pošljem po elektronski pošti
17.6.2016 - Šifrant prostorov - avtomatska odjava strank v prijavno odjavnem oknu
17.6.2016 - Maksimalen popust na skupinah pravic
13.6.2016 - Kako lahko karto člana dam na neaktivno in kako podaljšaš veljavnost karte
3.6.2016 - Izvoz podatkov članov (mail, naslov, GSM,...)
31.5.2016 - Prenosne karte - recepcija
31.5.2016 - Prenosne karte - vnos in urejanje
31.5.2016 - Ponovni izpis računa, sprememba plačila ali stornacija računa
19.5.2016 - Izdelava dobropisa
19.5.2016 - Menjava artikla v POS blagajni
3.5.2016 - Sistem vodenja Vrednostnih bonov
3.5.2016 - Kako iz Ponudbe ali Dobavnice kreiramo račun
22.4.2016 - Kje pogledam ali so vsi računi bili potrjeni na FURS-u
22.4.2016 - Med tiskanjem izdajo računa je zmanjkalo papirja ali pa je program javil napako pri tiskanju. Kako lahko preverim ali je račun bil zabeležen in potrjen na FURS-u
6.4.2016 - Karta postane neaktivna že po prvem obisku
26.11.2015 - Plačilo odloženega plačila ali direktne bremenitve na recepciji